Автор: Андрюха РЗА
« : 24 Листопад 2023, 10:49:29 »Я такі РП іноді зустрічав.
Зазвичай там 2 основні секції під АВР-ом 10 кВ (на СВ-10 1-2), а 3-я секція або працює окремо (при увімкненому вводі і вимкненому СВ-10 3-2, чи 3-1, дивлячись куди її підключено), або навпаки: ввід №3 вимкено, а СВ від 3 секції увімкнено - і вона де-факто є продовженням 1-ї або 2-ї секції. А 3 ввід вмикаєтсья, тільки коли зникає живлення по 2-м основним.
АВР-10 на 3 вводи і 2 СВ я не зустрічав - теоретично це можливо мабуть зібрати, але схема буде ну дуже складна, тому обмежуються стандартним АВР на 2 вводи та СВ-10 1-2.
Щодо доцільності 3-го вводу. Рішення ІМХО таке собі, хоча треба дивитись на схему живлення РП. Якщо це РП висить тупіком 2-ма з 1-єї ПС, а 3-й ввід - з якоїсь іншої, тоді так, є сенс, але для городських РП - це точно не потрібно, там набагато простіше забезпечити надійність мережевими засобами.
Щодо сумісності ТН та СВ - то точно ні.
Можна спробувати поставити 3хЗНОЛП-10 в комірку СР-10, але то вже треба розмальовувати конструктив комірки, або звертатись на завод.
Зазвичай там 2 основні секції під АВР-ом 10 кВ (на СВ-10 1-2), а 3-я секція або працює окремо (при увімкненому вводі і вимкненому СВ-10 3-2, чи 3-1, дивлячись куди її підключено), або навпаки: ввід №3 вимкено, а СВ від 3 секції увімкнено - і вона де-факто є продовженням 1-ї або 2-ї секції. А 3 ввід вмикаєтсья, тільки коли зникає живлення по 2-м основним.
АВР-10 на 3 вводи і 2 СВ я не зустрічав - теоретично це можливо мабуть зібрати, але схема буде ну дуже складна, тому обмежуються стандартним АВР на 2 вводи та СВ-10 1-2.
Щодо доцільності 3-го вводу. Рішення ІМХО таке собі, хоча треба дивитись на схему живлення РП. Якщо це РП висить тупіком 2-ма з 1-єї ПС, а 3-й ввід - з якоїсь іншої, тоді так, є сенс, але для городських РП - це точно не потрібно, там набагато простіше забезпечити надійність мережевими засобами.
Щодо сумісності ТН та СВ - то точно ні.
Можна спробувати поставити 3хЗНОЛП-10 в комірку СР-10, але то вже треба розмальовувати конструктив комірки, або звертатись на завод.