Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Жирний Курсив Підкреслений Закреслений | Вирівняний текст Вирівняти ліворуч Центрувати Вирівняти праворуч
Вставити зображення Гіперлінк Email Вставити посилання на FTP | З обрамленням З тінню Біжучий рядок | Надрядковий Підрядковий Телетайп | Вставити таблицю Код Цитата Insert Spoiler | Insert Unordered List Insert Ordered List Горизонтальна лінія
Smiley Wink Grin laugh Cool evil Roll Eyes Tongue Angry Лукавый Sad Shocked Хм? crazy Wall slap Смущенный Шокирован Недопонял... Сумасшедший Kiss Cry thumbsup пиво flower Study Благодарю! Жадность Сомнение Умолкаю

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: stels
« : 08 Грудень 2016, 14:16:04  »

Андрюха РЗА, історія із схемою дуже довга і заплутана...  Всі сторони причетні  зійшлись на такому варіанті.
Автор: Андрюха РЗА
« : 07 Грудень 2016, 11:36:00  »

stels, Хм. странная схема по 10 кВ у Вас.
По 1 секции - транзит, по 2-ой тупик. Обычно что-то одно: либо оба тупик, либо оба транзит.
ладно, в любом случае, даже если у Вам и появится второй кабель по 2 секции, Вам ничего не мешает поставить 2 секционные ячейки КСО-393-14П106 и КСО-393-14Л106, в каждой из которых стоит на шинах по РВЗ-10/630-ІІІ с 2-мя заземножами.
Я бы тут не экономил и сделал бы именно так.
Автор: grun
« : 07 Грудень 2016, 10:28:42  »

  Посмотрел в каталог КТП Укрэлектроаппарат, то например на схеме 2КТПГСМ по высокой стороне 2 отключающих аппарата, а по 0,4 кВ есть с одним секционным рубильником, а есть с двумя - схема так и называется с дополнительным секционным рубильником.
  Как  на крути, а один из плюсов при эксплуатации 2-ух секционных аппаратов это на перспективу, когда вышел из строя один, можно пользоваться другим, ведь часто заменить нечем.
Автор: grossel
« : 06 Грудень 2016, 18:59:10  »

Можна допустити, теоретично, що стороною розриву кола вважається сторона нерухомих контактів роз'єднувача, тоді ок, для забезпечення, теоретично, розриву з двох сторін, звідки може бути подано напругу - потрібно встановити два роз'єднувача.

Вы абсолютно правы, в аппаратах "рубильникового" типа, согласно п.4.1.15 ПУЭ "
"Подвижные токопроводящие части их в выключенном состоянии не должны быть под
напряжением".
В старых же нормах, в частности в ПТЭ и ПТБ требовалось в электроустановках выше 1000В при производстве работ обеспечение двойного видимого разрыва для безопасного проведения ремонтных работ.
Автор: sashkoMTM
« : 06 Грудень 2016, 17:44:18  »

Вкину свої п"ять копійок. На форумі вже піднімалось це питання. Теж у всіх ЗТП, де був особисто, виконання 2СР. Запитував досвідченіших колег. Чіткої і логічної відповіді не дали. (Так треба і всьо тут).
Автор: stels
« : 06 Грудень 2016, 13:16:16  »

grossel, але якщо ми розриваємо коло роз'єднувачем - у нас відповідно створюється розрив з двох сторін, звідки може бути подано напругу.
Можна допустити, теоретично, що стороною розриву кола вважається сторона нерухомих контактів роз'єднувача, тоді ок, для забезпечення, теоретично, розриву з двох сторін, звідки може бути подано напругу - потрібно встановити два роз'єднувача. Але ж з фізичної сторони вважаю це не логічним.

п.с.  у нас дебати у відділі почались )
Автор: grossel
« : 06 Грудень 2016, 12:44:57  »

хоча, блін, все одно нелогічно ))
Да нет логично (кожного кола з усіх його боків, звідки може бути подано напругу). 
А вот для 0,4кВ, если и высокую и низкую стороны обслуживает в административном подчинении одна и та же организация, допускается секционирование выполнять на одной из секций.
Автор: stels
« : 06 Грудень 2016, 12:30:27  »

аА, все.. зрозумів! )))

"
...
4.2.15.
У всіх колах РУ (приєднання, система збірних шин тощо) потрібно передбачати  пристрої  роз’єднування  з  видимим  розривом,  що  забезпечують можливість від'єднання всіх апаратів (вимикачів, відділювачів, запобіжників, трансформаторів струму, трансформаторів напруги тощо) кожного кола з усіх його боків, звідки може бути подано напругу
... "

Пару разів перечитував цей пункт, але не звернув увагу на останні рядки.
Буду уважнішим.

Дякую за допомогу!
Автор: stels
« : 06 Грудень 2016, 12:27:02  »

Відносно РУ-0,4кВ - погоджуюсь. Оскільки є шинний міст, то навіть для можливості виводу частин його конструкції з-під напруги, наприклад, для ремонту, потрібно встановити 2 СР з обох кінців ШМ.
А от у РУ-10кВ: всі комірки розташовані у одному приміщені. Видимий розрив забезпечується і одним СР. На кожну секцію шин є мінімум по два ЗН, згідно норм.

Додаю скріни схеми і план КТП.

Автор: Андрюха РЗА
« : 06 Грудень 2016, 11:59:45  »

Пытаюсь вспомнить ТП-шку с одним разъединителем и не вспомню. Везде 2 СР-а.
А у Вас 2-х трансформаторная КТП. Тогда это получается 2 КТП с секционированием? Так. Тогда однозначно должно быть 2 СР: Как по 10 кВ так и по 0,4 кВ. Это нужно для того, чтобы находясь в любом из РУ-10 (0,4 кВ) всегда можно было понимать включен секционник или отключен. Электробезопасность, ничего лишнего.
Автор: grossel
« : 06 Грудень 2016, 11:45:15  »

Они правы. Такое требование имеется в ряде документов в том числе и ПУЭ п.4.2.15
Автор: stels
« : 06 Грудень 2016, 10:49:44  »

Колеги, доброго дня.
Така ситуація: обленерго у добровільно-примусовому порядку вимагає встановити два секційні роз'єднувачі у системі збірних шин 10кВ проектованої КТП не посилаючись жоден нормативний документ.
Хто знає, чи існує така вимога і, якщо можна, дайте посилання на нормативну документацію і пункт відповідно.