Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: rvov4ok
« : 19 Листопад 2013, 11:08:13  »

Всім дякую за допомогу. beer
Автор: erika24
« : 15 Листопад 2013, 20:56:46  »

дополнительный груз, с целью хищения содержимого вагонов.
или было легче украсть состав
Автор: uksusXIII
« : 15 Листопад 2013, 16:45:20  »

для чого потрібне освітлення самої ваги? яка в принципі працює в автоматичному режимі?
Как зачем? Чтобы на весы не положили дополнительный груз, с целью хищения содержимого вагонов.  ;)
Автор: 3oloS
« : 15 Листопад 2013, 15:37:13  »

російські норми нам не в указ!
rvov4ok, думаю по сути они одним миром мазаны, а если уж УЗ завернула проект, то вряд ли отцепится без коррективов,
если дело чести и принципа, то по коням, на поиски
РД 3215-91 Норми штучного освітлення об'єктів залізничного транспорту
  :D
а если сроки поджимают, а информации кот наплакал - то вполне поможет братский норматив

Объекты                    Освещенность, лк,    Плоскость, поверхность нормирования
                             не менее
14.9 Весовые пути          10                      Вертикальная против весовой будки вдоль оси пути на уровне 1-3 м
                                                  от поверхности земли

Автор: rvov4ok
« : 15 Листопад 2013, 14:39:51  »

дякую за посилання, та Украина - РД 3215-91 Норми штучного освітлення об'єктів залізничного транспорту не знайти ніде, хіба хто може що має, бо російські норми нам не в указ!
Автор: 3oloS
« : 15 Листопад 2013, 14:19:26  »

По яких нормах я повинен вибирати освітленність, вид світильника, та на якій висоті підвішуватися? Буду вдячний за любу інформацію!

http://eom.com.ua/index.php?topic=5178.msg34648#msg34648
http://eom.com.ua/index.php?topic=4199.msg27602#msg27602
Автор: rvov4ok
« : 15 Листопад 2013, 13:38:03  »

 :wall:
видали проект на ЕП динамічної ваги (вага під ЖД полотном з сенсорами, що зважує,  зчитують номер вагону та відеокамерами, що фіксують цілісність пломб) , на погодженні в "укрзалізниці" завернули через вітсутність освітлення ваги, хоча для відеореєстрації є автоматичне освітлення яке працюе паралельно з камерами (що передбачене разом з обладнанням яке постачається і монтується підрядною організацією) , сама операторна має своє внутрішне та зовнішнє освітлення, а питання наступне: для чого потрібне освітлення самої ваги? яка в принципі працює в автоматичному режимі? в "УЗ" ні на які норми не послалися, просто завернули на доопрацювання проект. По яких нормах я повинен вибирати освітленність, вид світильника, та на якій висоті підвішуватися? Буду вдячний за любу інформацію!