Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Вкладення:
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 5120KB, maximum individual size 5120KB

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Джин
« : 27 Червень 2014, 16:03:11  »

лучше бы вернули плату за присоединение
Сделано!
Автор: shtuch1
« : 10 Січень 2012, 21:37:37  »

И давайте закроем данное направление дискуссии. Пустое.

Я відкрию дискусію заново, оскільки п. 6 статті 30 недавно введеного в дію Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" вносить деяку ясність в обговорюване питання

Возможно схема заработает при новом выделении участков под застройку. Если деньги на развитие инфраструктуры вяты небыли - схема не работает, местные органы власти самоустраняются.
Даже если схема сработает - результат плачевный. Сети которые окажутся на балансе местных органов власти не будут обслуживатся т.к. у них нет персонала и денег. Бесплатно передать их обле они не могут по законодательству. А за деньги их не возмет обла.
В законе вписали глупость, лучше бы вернули плату за присоединение.
Автор: O.S.
« : 09 Червень 2011, 23:47:21  »

И давайте закроем данное направление дискуссии. Пустое.

Я відкрию дискусію заново, оскільки п. 6 статті 30 недавно введеного в дію Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" вносить деяку ясність в обговорюване питання

5. Якщо  технічними   умовами   передбачається   необхідність
будівництва  замовником  інженерних  мереж або об'єктів інженерної
інфраструктури поза межами його земельної ділянки,  розмір пайової
участі  у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на
суму їх кошторисної  вартості,  а  такі  інженерні  мережі  та/або
об'єкти передаються у комунальну власність.

У разі  якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж
та/або об'єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової
участі  замовника  у  розвитку  інфраструктури  населеного пункту,
орган місцевого самоврядування приймає рішення  про  відшкодування
замовнику  різниці  між  здійсненими витратами та розміром пайової
участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Автор: sbal
« : 04 Лютий 2011, 18:38:50  »

Ребята! Система стройная, т. к. простая как пень, а все гениальное, как известно, просто, но не наоборот. И работает система везде и благодаря принципу: моя хата с краю. Как там, отдолжил буханку - сел, взял потрогать эшелон - статистика.
А обиды..., да какие обиды? Глаза шире открывать надобно. Особенно я торчу от этого тезиса, не подвергающегося сомнению: передача гос.имущества (т. н. приватизация) автоматически предполагает эффективное управление и работу этого гос.имущества. Спрашивается, в гос.органах одни ххх?

И давайте закроем данное направление дискуссии. Пустое.
Автор: yuoras
« : 04 Лютий 2011, 18:18:56  »

Маразм.
Територіальне НКРЕ перевіряє затверджену ІП і виконання ІП.
Если чесно ,просто без обид.Такое чувство, что вы живёте не на Украине.У нас всё контролируется и всё под контролем.
Типа в НКРЕЕ сидят люди только на зарплате......... :)
Автор: sashkoMTM
« : 04 Лютий 2011, 16:06:34  »

А хто сказав, що вони є ті
средства от долевого участия по ТУ
?
Думаю, ТУ видаються і лежать нереалізовані.
Хоча, незнаючи ситуації, спорити не буду.

Всі тези тільки, як припущення.
Автор: inspektorpo
« : 04 Лютий 2011, 15:12:06  »

sashkomtm,
Стройная отработанная схема
так и есть. Яркий пример ВЛ 35 кВ "ХХХ - ХХХ" не один год в инвестпрограме облэнерго и не один год в ТУ потребителей так и строят потихоньку. Только вопрос, ТУ выдано уйма, а линия недостроеная уже порядка трех лет, и год за годом в инвестпрограмме идет как объект незавершенного строительства... и где же средства от долевого участия по ТУ?
Автор: sashkoMTM
« : 04 Лютий 2011, 11:04:18  »

sbal, Ви так впевнено про це говорите, ніби самі приймаєте участь у цій злочинній схемі.  Без образ...
Автор: sbal
« : 04 Лютий 2011, 10:24:06  »

sashkomtm, какой маразм? Стройная отработанная схема
деньги по карманам
:D
Автор: Roman3R
« : 04 Лютий 2011, 10:22:25  »

Територіальне НКРЕ перевіряє затверджену ІП і виконання ІП.
І збирає відкат . :(
Автор: sashkoMTM
« : 04 Лютий 2011, 10:11:02  »

Со стороны обла в следующий год можно в инвестпрограмму забить постройку этой подстанции.
Подстанция в наличии есть, деньги по карманам......
Маразм.
Територіальне НКРЕ перевіряє затверджену ІП і виконання ІП.
Автор: yuoras
« : 03 Лютий 2011, 22:35:39  »

Вот пример: Строительная организация построила дом и хочет подвести и подключить електроенергию  ,обленерго требует построить подстанцию 10/0.4 как правило двух трансформаторную.После постройки и сдачи в эксплуатацию обленерго предлагает передать этой организации к себе на  баланс подстанцию.Мотивация проста:Должен быть персонал по обслуживанию, обслуживание подстанции(долив масла, поджим контактов и т.д) дай проверки постоянные.
Со стороны обла в следующий год можно в инвестпрограмму забить постройку этой подстанции.
Подстанция в наличии есть, деньги по карманам......   
Автор: Rex
« : 03 Лютий 2011, 21:45:32  »

Тобто якщо у інвестиційній програмі передбачено проведення будівництва, реконструкції (модернізації) зазначеного об'єкта, а в даному випадку фінансування зазначених обсягів здійснюється  за рахунок коштів які надходять виключно на зазначені роботи, можуть зя'витись питання.

Что имеется ввиду? Что в инвестпрограмму включили этот объем реконструкции, а реально хотят выполнить его за счет потребителей? На стрелке такой фокус не пройдет там много ушлых и информированных товарищей!!!
Автор: Rex
« : 03 Лютий 2011, 21:35:52  »

На сколько мне известно вопрос Арабатской стрелки гораздо шире чем ТУ на 15 кВт для одного жилого дома. В этой курортной зоне несколько населенных пунктов с кучей пансионатов и мини пансионатов почти в каждом дворе. Многие получали ТУ на жил дом с Руст=3-5кВт, а потом на этом месте вырастает особняк в три этажа с порой до десятка кондиционеров и прочими благами внутри (эта радость сдается отдыхающим) и таких объектов сотни. В это-же время электроснабжение стрелки осуществляется от трех ПС-35кВ питаемых по одной ВЛ. Существует эта схема еще с советских времен когда отдых на взморье был организован по принципу: дешево и сердито. И вот теперь летом на побережье реальный дефицит мощностей, трансформаторы на ПС кипят от перегруза (поэтому облэнерго вводит ограничения).  А вот дальше есть вопросы:
1. Почему имея реальную картину значительного роста нагрузок обленерго не включает в инвестпрограмму развитие сетей на побережье? Где же хваленые Минтопом планы развития электроснабжения регионов?
2. Почему спят органы самоуправления поселкового, районного и областного уровня? Их задача и компетенция обеспечивать развитие региона и всей инфраструктуры? Где финансирование хваленой программы "Арабат"?
3. А что будет если в разгар курортного сезона сеть и ПС лягут?
Автор: inspektorpo
« : 03 Лютий 2011, 13:49:19  »

Взаємовідношення між замовником (забудовником) та юридичними особами, які є власниками відповідних елементів інженерної інфраструктури, під час отримання та виконання ТУ регулюються, зокрема «Порядком надання вихідних даних для проектування об’єктів містобудування» (далі - Порядок), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. № 489 та Законом України «Про електроенергетику» (далі - Закон).
Відповідно до вимог п. 3 Порядку ТУ є складовою вихідних даних для проектування. У п. 6 Порядку наведено перелік вимог та характеристик, які повинні бути зазначені у ТУ, в тому числі інші обґрунтовані вимоги щодо виконання проекту електропостачання та обов'язково передбачаються виключно ті роботи і в тих обсягах, що необхідні для здійснення інженерного забезпечення проектованого об'єкта. Згідно з вимогами статті 18 Закону, у разі якщо для створення можливості електропостачання необхідно здійснити будівництво (реконструкцію) мереж (об'єктів), які повинні бути невід'ємною частиною вже існуючих мереж (об'єктів), будівництво може провадитися згідно з технічними умовами, виданими підприємствами електроенергетики, за рахунок або силами замовників (власників) та користувачів зазначених об'єктів з подальшою передачею їх на баланс підприємств електроенергетики і відшкодуванням витрат на їх будівництво у розмірі та у порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України. Слід зазначити, що на даний час зазаначений порядок не затверджено, але у мережі інтернет можливо знайти відповідний проект. Так згідно з проектом, якщо Я не помиляюсь, повернення коштів можливе як за рахунок спожитої споживачем електричної енергії так і протягом деякого періоду, який буде вимірюватись не одним роком, відповідно до незрозуміло якого алгаритму.
     Щодо спроби судитися з Обленерго, варіанти є, одним з них є аналізування фізичних обсягів інвестиційної програми, якщо звісно у Вас є до неї доступ. Тобто якщо у інвестиційній програмі передбачено проведення будівництва, реконструкції (модернізації) зазначеного об'єкта, а в даному випадку фінансування зазначених обсягів здійснюється  за рахунок коштів які надходять виключно на зазначені роботи, можуть зя'витись питання. Отже, якщо звернутись до Прокуратури, після звернення до Держенергонагляду (рекомендую до Головдерженергонагляду) та отримання відповіді на заяву (скаргу), можливо Вона (Прокуратура) вбачить в цьому корупцію чи щось інше.