Автор: il85
« : 14 Серпень 2011, 15:43:21 »Ну це звісно не трансформатор но вигоди очевидні. В мене дома вже багато років працює дана схема.
Я 4 кВт - ний асинхронний трифазний двигун (двигун - генератор так я його б назвав) вмикаю на 220, розкручую його конденсатором і кнопкою як показано в вище приведеній схемі і він працює в режимі холостого ходу. З клем двигуна-генератора я знімаю вже трифазну напругу і веду 4-провідним кабелем до будь якого іншого трифазного двигуна.
підключений до даної схеми трифазний двигун має ряд переваг над конденсаторною схемою:
- власний значно більший пусковий момент на відміну від конденсаторної схеми
- значно більший номінальний момент
- непотрібні конденсатори і все що з цим пов'язано
Недоліки схеми
- в якості двигуна - генератора потрібно мати асинхронний двигун на 30 % потужніший від навантаження
В мене дома від двигуна генератора можна підключати пилораму, корморізку і трифазну залізнодорожну дрель до споживачів я підвів трифазну мережу
Я 4 кВт - ний асинхронний трифазний двигун (двигун - генератор так я його б назвав) вмикаю на 220, розкручую його конденсатором і кнопкою як показано в вище приведеній схемі і він працює в режимі холостого ходу. З клем двигуна-генератора я знімаю вже трифазну напругу і веду 4-провідним кабелем до будь якого іншого трифазного двигуна.
підключений до даної схеми трифазний двигун має ряд переваг над конденсаторною схемою:
- власний значно більший пусковий момент на відміну від конденсаторної схеми
- значно більший номінальний момент
- непотрібні конденсатори і все що з цим пов'язано
Недоліки схеми
- в якості двигуна - генератора потрібно мати асинхронний двигун на 30 % потужніший від навантаження
В мене дома від двигуна генератора можна підключати пилораму, корморізку і трифазну залізнодорожну дрель до споживачів я підвів трифазну мережу