Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Жирний Курсив Підкреслений Закреслений | Вирівняний текст Вирівняти ліворуч Центрувати Вирівняти праворуч
Вставити зображення Гіперлінк Email Вставити посилання на FTP | З обрамленням З тінню Біжучий рядок | Надрядковий Підрядковий Телетайп | Вставити таблицю Код Цитата Insert Spoiler | Insert Unordered List Insert Ordered List Горизонтальна лінія
Smiley Wink Grin laugh Cool evil Roll Eyes Tongue Angry Лукавый Sad Shocked Хм? crazy Wall slap Смущенный Шокирован Недопонял... Сумасшедший Kiss Cry thumbsup пиво flower Study Благодарю! Жадность Сомнение Умолкаю

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Бригадир
« : 18 Червень 2011, 21:49:05  »

Та не! Пацан поразился изобретательности инженеров приводчиков семидесятых годов прошлого века.
Я представляю какой величины шкафы стояли на каждый двигатель.
Автор: sashkoMTM
« : 18 Червень 2011, 21:12:33  »

що це за лекція? в типових проектах...
можна було якось в двох реченнях...
Автор: rustam807
« : 18 Червень 2011, 20:27:28  »

При  производстве  цемента  в  технологии   завода  задействовано  четыре  мостовых   грейферных  крана  грузоподъемностью  Q=10т    перемещающие   сыпучие  грузы.  Механизм  моста  грейферного  крана  приводится  в  движение  двумя  двигате¬лями  типа  МТ412-6      30 кВт  ПВ=40%    n=955об/мин.  Магнитный  контроллер механизма  моста   ТА3 160 с тремя ступенями  ускорений,  оперативные  цепи Uо ~380В,  контактора  КВ,  КН,  КП,  КУ1,  КУ2   типа     КТ 6022.  Краны  находятся  в  эксплуатации  с  семидесятых  годов двадцатого  века. Аварийность  при  экс¬плуатации  этих  кра¬нов  обусловленная  недостатками  типовых  магнитных  контролле¬ров ТА3 160     и  боль¬шой  загрузкой  этих  агрегатов  вынудило  службу  эксплуатации  применить      реакторный   пуск,  с  введением  в  ротор индукционных резисторов.
   
Spoiler (click to show/hide)