Автор: Леонідович
« : 12 Лютий 2009, 00:16:23 »
В свій час закінчив КИИГА, диплом писав по реконструкції електропостачання аеропорту м. Рівне, по розподіленню працював в м. Каунас, де будучи гол. енергетиком, будував і потім експлуатував новий аеропорт. Так що знаю достатньо. Основні особливості:
- 90% споживачів І особої категорії, на кожній ТП аварійний ДГА, на тупікових - два,
- споживачі малопотужні (радіолокаційне обладнання) але розкидані на великій території (між тупіковими ТП - 10-11км)
- час переходу на резерв 1сек, якщо більше і при посадці літака - передпосилка до авіакатастрофи,
- підстанції - ЦРП плюс сім-вісім ТП (в залежності від класу аеропорту)
- світлосигнальне обладнаня - взагалі окрема, обширна і дуже цікава тема
Нормативних документів маса, починаючи від "Наставлений" по електросвітлотехнічному забезпеченню польотів, радіотехнічному та зв’язку і закінчуючи документами ИКАО (міжнародна організація цивільної авіації)
Так що не все так просто.
А для чого це все?