ДСТУ Н Б В.2.5-80:2015 в п.10.9 допускає зниження напруги на шинах ТП під час запуску підключених до них електродвигунів (один
раз впродовж зміни) - до 25 % від номінального значення напруги.

І в той же час там же далі
Однак при цьому слід виключати можливість виникнення провалів напруги, які є порушенням якості електричної енергії. Згідно з ДСТУ ЕМ 50160 провал визначається як тимчасове зменшення
середньоквадратичної величини напруги нижче рівня 90 % від величини опорної напруги на час від 10 мс до 1 хв включно.
Що цікаво в СН174-75 теж доускали зниження напруги до 25%, а про провали напруги нічого не було.
В мене при розрахунку зниження напруги на шинах ТП під час запуску получилося 15% до 0,85Uн, і це при застосуванні пристрою плавного пуску з обмеженням струму до 4Iн (бо менше - не вистачить моменту)
Питання власне -
1) Як я розумію зниження напруги на шинах більше 10% - це вже і є провал напруги. Це в нас так норми пишуть чи я чогось не розумію?
2) Чи можуть бути проблеми у роботі АВР в ТП, і чи треба на це звертати увагу розробника АВР?