Відповідь

Warning: this topic has not been posted in for at least 150 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Ім'я:
   
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:
Жирний Курсив Підкреслений Закреслений | Вирівняний текст Вирівняти ліворуч Центрувати Вирівняти праворуч
Вставити зображення Гіперлінк Email Вставити посилання на FTP | З обрамленням З тінню Біжучий рядок | Надрядковий Підрядковий Телетайп | Вставити таблицю Код Цитата Insert Spoiler | Insert Unordered List Insert Ordered List Горизонтальна лінія
Smiley Wink Grin laugh Cool evil Roll Eyes Tongue Angry Лукавый Sad Shocked Хм? crazy Wall slap Смущенный Шокирован Недопонял... Сумасшедший Kiss Cry thumbsup пиво flower Study Благодарю! Жадность Сомнение Умолкаю

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: vytek
« : 06 Вересень 2018, 19:40:19  »

Работаю над автоматизацией нового элеватора (зернохранилища)
Цікаво наскільки вдалим став прект, і які недоліки (нюанси) через рік експлуатації? 
Автор: Muta
« : 15 Вересень 2017, 23:50:19  »

а если так с реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А

Ну а чому ні..., Насправді немає межі досконалості...
Схема вцілому працездатна. Бачу, що ви і самі здатні вирішувати технічні питання.
Згоден використати
реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А
але вважаю зайвим нагромадження контактів між колами 206 -207  в останній схемі, дстатньо контакта КТ2 миттєвої діїї

А взагалі далі треба дивитись завдання на проектування, вимоги  усілякіх ДНАОПів , НПАОПів стосовно проектованих механізмів
Автор: erika24
« : 15 Вересень 2017, 12:40:00  »

При зниженні швидкості контакт KSV (норія), я так вважаю, буде розмикатися. Контат 56-55 КМ2 повернеться у вихідний стан і котушка КМ2 знову активується. Щоб цього не сталося добавив реле...
а если так с реле трехцепным с 1-м мгновенным и 2-мя контактами  с выдержками после подачи питания типа ВЛ-100А
Автор: CC19
« : 15 Вересень 2017, 09:00:06  »

erika24, думаю, "шляпку" кт2 нужно развернуть в обратную сторону.
Автор: Muta
« : 14 Вересень 2017, 22:35:21  »

цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати..
учел Ваши пожелания :-[, как такая схема :wall:
При зниженні швидкості контакт KSV (норія), я так вважаю, буде розмикатися. Контат 56-55 КМ2 повернеться у вихідний стан і котушка КМ2 знову активується. Щоб цього не сталося добавив реле...
Автор: erika24
« : 14 Вересень 2017, 16:19:21  »

цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати..
учел Ваши пожелания :-[, как такая схема :wall:
Автор: Muta
« : 12 Вересень 2017, 22:09:57  »

предполагалось на схеме с двухцепным реле времени
(06.09.2017, 15:25:42) на шнайдере - RE7 PP13BU, с х-кой Н

Пробачте раніше не помітив, що реле хар-ки Н (формує імупульс при включенні), то ж впринципі, що ви вважаєте  -
и повторяю я считаю, что при нажатии SB2 и вкл. КТ6, возможно кратковременная подача напряжения на КТ2 не успеет запустить КМ2
- цілком можливо, та я б використав реле КТ6 з функцією затримки при включенні (хар-ка А)

Чи не потрібна при місцевому керуванні передпускова сигналізація? Якщо конвеєр довгий люди в хвості мають знати...
Що за  прилад контролює у Вас швидкість? цікаво
Автор: erika24
« : 11 Вересень 2017, 11:26:32  »

предполагалось на схеме с двухцепным реле времени
(06.09.2017, 15:25:42) на шнайдере - RE7 PP13BU, с х-кой Н
(2-й выход мгновенного действия)

по схеме с трехцепным реле времени
(08.09.2017, 13:43:16) на РЕЛСiС - ВЛ-81М
(1-й выход время минимум)
Автор: CC19
« : 11 Вересень 2017, 10:09:43  »

erika24, а какая марка реле КТ6?
Автор: erika24
« : 11 Вересень 2017, 09:23:24  »

Можна подивитися  Каминский Е. А.  Практические приемы чтения схем электроустановок
І перемикач SA1.2 треба треба встановити в коло 204, між SB1 та КТ6.2.
изменил теперь правильно?

но мне кажется что согласно этой книжки обозначение реле было правильное, как "размыкание с замедлением"
Автор: Muta
« : 10 Вересень 2017, 14:19:25  »

считаю, что при нажатии SB2, КТ2 не успеет запустить КМ2

я же написал ранее

- при нажатии SB2, срабатывает КТ6, н.о. контактом КТ6.2 блокирует себя и переключается н.о. КТ6.1 включает предпусковую сигнализацию НА

Контакт КТ6.1 намальовано так, що коло 211-210 після активації котушки КТ6 буде перемикатися із затримкою, тобто струм спочатку достаньо довго йтиме по колу 204-211-208.
Можна подивитися  Каминский Е. А.  Практические приемы чтения схем электроустановок
І перемикач SA1.2 треба треба встановити в коло 204, між SB1 та КТ6.2.


Можно еще и так с применением трехцепного реле времени типа ВЛ-81М
друга схема - , хіба що контакт КТ6.1 взагалі без затримки..

ще пристрій контролю швидкості... якось так  hmmmm, якщо швидкість впаде, контакт "нория" на хт2 рзімкнеться? і далі?...
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 14:45:24  »

  В таком случае и первая схема имеет право на жизнь. И я бы включил индикацию работы существующей нории, что бы лишний раз на кнопки не жать.
Автор: erika24
« : 08 Вересень 2017, 14:10:45  »

Поэтому я поддерживаю:
я же написал ранее

- при нажатии SB2, срабатывает КТ6, н.о. контактом КТ6.2 блокирует себя и переключается н.о. КТ6.1 включает предпусковую сигнализацию НА
- после заданого интервала (1мин.)  КТ6.1 на н.з. контакт и  включает реле КТ2

и повторяю я считаю, что при нажатии SB2 и вкл. КТ6, возможно кратковременная подача напряжения на КТ2 не успеет запустить КМ2 :-[

или применить вторую схему  ???
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 14:05:40  »

    И индикацию положения я бы включил через нормально открытый контакт КМ2.
Автор: Pit
« : 08 Вересень 2017, 13:59:07  »

   По логике после нажатия SB-2 (кнопка "пуск")срабатывает КТ6, своим нормально открытым контактом КТ6.2 самоподхватывается и нормально закрытым контактом КТ6.1 с выдержкой времени 60сек. собирает схему подачи звукового сигнала. Через 60сек. контакт КТ6.1 разрывает схему подачи звукового сигнала и подаёт напряжение в схему питания КТ2.
  Поэтому я поддерживаю:
Незрозуміло, як буде працювати передпускова сигналізація (поз. НА) якщо спочатку вмикається реле КТ6, дали через контакт із затримкою - КТ2, далі вмикається КМ2 (конвеєр). Після витримки часу перемикається контакт КТ6.1 і вмикається сигналізація НА (та вимикається реле КТ2, розмикається ланцюг 204-212) і вимикається при цьому КМ2.